Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KaileenaFarah | użytkownik

imię i nazwiskoręka noga adresmars. zarejestrowany30.03.2007 @17:41:54 ostatnio na stronie16.07.2016 @04:16:50

kombinat to tkanka, ja jestem komórką.
przesiaduje na dachach budynków wyższych i niższych. badam system nerwowy świata w najmniej wysublimowany ze sposobów. od czasu do czasu zajmuję się zamianą konserw muzycznych na kosmiczny pył. szlajam się.

RYSUJĘ NA ZAMÓWIENIE. PISAĆ.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty63 komentarze5276 posty na forum43

komputer / sprzęt
wiaderko i łopatki.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Arqen    07.07.2010 @18:06:41
a bo to można sobie zgrać te postacie z jedynki do dwójki? tak słyszałam. ale tylko główną postać czy inne co przeżyły na koniec też? i wątek się jakoś znacznie zmienia czy to bez różnicy? bo jak chyba zdupiłam gdzieś te sejfy : / ale nic.
jedynka była nudnawa trochę. a ten komandor co później pomagał odbić statek jak go uziemili to przypominał mi kapitana Adamę z Battlestara (nie cierpię) :F
mam fazę ostatnio (w sumie to nie tak ostatnio) na kosmos. zaczęło się właśnie od Battlestar Galactica - genialny serial, teraz się sram bo obejrzałam Capricę (czyli to co się zdarzyło wcześniej przed tym co w BG) ale jeszcze nie wyszedł 2 sezon ! *__* więc chciałam sobie umilić jakoś czas grając w ME2 a tu dupa : [
~Arqen    07.07.2010 @17:49:04
chciałabym jeno nie mam drugiej części :"< pierwszą przeszłam już ze trzy razy i znam na pamięć. zamierzam zakupić na allegro 2 ze wszystkimi dodatkami albo ukraść. ale to ma chyba dobre zabezpieczonka i pewnie nie będzie działać. a Ty masz?
ostatnio edytowane: 2010-07-07 17:52:23
~Arqen    14.06.2010 @16:30:44
dodaj coś i zhandluj mi czekoladowe gwiazdki.
~50groszys    10.06.2010 @20:08:29
To powodzenia życzę ale wiesz co Ci powiem heh Jebać szkołe... takie jest moje zdanie... od pół roku z ocen 4 i 5 spadłem na 2 i 3 i sie tym nie przejmuje, wystarczy mi to ze przejdę. Wszyscy sie pytaj co sie stało a ja mówie ze gorszy rok(ma w tym tez swój udział ale to juz inna historia...). Tylko z matmy i z angola sie uczę bo matma jest prosta dla mnie a angol mi sie przyda, reszta jest zbędna... Jeśli ktos ma talent i zapal do pracy tak jak my to nie musi się martwic. Ja nie liczę na ten pojebany system tylko na siebie i wierze w to ze jak coś robię dobrze to nie liczy się papier... a w ogóle to chce w przyszłości mieć niezależne studio ;D Bless
~50groszys    09.06.2010 @22:08:10
Dzięki za rady...powiem szczerze ze nigdy nie rysowałem z natury, wydaje mi się to bardzo trudne hehe... czy poważnie myślę o rysowaniu hmm nie wiem jeszcze sam. To się zaczęło tak nagle z dnia na dzień kupiłem bez zastanowienia komplet ołówków za 50 gr ;D i zacząłem rysować chociaż w ogóle nigdy jakoś wcześniej mnie to nie interesowało... po miesiącu narysowałem dr.house'a... Ale niedługo razem z moją ekipą będziemy tworzyć profesjonalny film animowany i na pewno w jakimś stopniu to wykorzystam


PS. widziałem w komentach ze masz problemy z matmą, może to nie moja sprawa ale ja nigdy nie miałem większych problemów z matmą więc jeśli chcesz to mógłbym Ci w czymś pomóc. co prawda jestem w 1 lo heh
~Arqen    09.06.2010 @21:57:03
"snacks" już chyba nie robią takich chrupek :[ a pamiętasz czekoladowe gwiazdki milkiway'a!? dałabym wszystko żeby je mieć *___*
~Arqen    08.06.2010 @21:07:39
hahahaha! znalazłam nasze zdjęcie z 94 - siedzimy na ławce w kapelusikach, ja w białym, Ty w czerwonym i wpieprzasz chrupki. wzruszyłam się :,<
~Arqen    08.06.2010 @19:35:29
miejmy nadzieję, że aż tak źle nie będzie.

~Arqen    08.06.2010 @19:26:43
cały czas umierasz, więc nie narzekaj.
~Arqen    08.06.2010 @19:21:30
ej, chyb nawet mniej zadań do przerobienia jest. da się zrobić.
i bez przesady, chcesz mieć wykształcenie poniżej średniego?
~Arqen    08.06.2010 @18:41:32
e tam. ja straciłam chęć do życia, olewam ludzi, którzy mnie lubią. doszłam nawet do wniosku, że nie są mi potrzebni. ale trochę źle się z tym czuje.
mimo to i tak twierdzę że życie jest zabawne.
~Arqen    08.06.2010 @18:37:45
poprawkę można zdać. ale fakt. wakacje to byś miała spieprzone. ale drugiej strony cokolwiek chyba umiesz, więc gdybyś codziennie zrobiła 20 zadań z jakiegoś tematu to byś dała radę. przyjmijmy, że przerobiliście 200 stron. każda strona ma średnio 10 zadań, czyli wszystkich zadań jest ok. 2000 ( : O ) gdybyś zrobiła 20 dziennie przez 60 dni to byś miała przerobione 1200. zdałabyś na bank.

a 20 dziennie to nie jest taka masakra. wstajesz o 7 rano robisz i masz na cały dzień z głowy.
ostatnio edytowane: 2010-06-08 18:42:56
~Arqen    08.06.2010 @18:27:19
a wiesz, też mam ten problem. ale z drugiej strony życie bywa zabawne.
~Arqen    08.06.2010 @18:07:14
to nie koniec, gdyby to był koniec to życie byłoby piękne. kutwa. to można zdawać 3 poprawki? ej no ale z fizyki? przecież tam nie trzeba myśleć, podstawiasz tylko do wzoru, robisz przed spr. zadania wszystkie jeszcze raz i tyle. ja mam z moim ograniczonym mózgiem 4. a z matmy zazwyczaj ledwo 2 więc sama widzisz, że fiz i mat. ma niewiele wspólnego. a chemia jest chujowa bardzo, zgodzę się, ale jak się jest na bieżąco to tak jak z fizyką.
kutwa. no. a bardzo bardzo masz dupnie z chem. i fiz.? bo tak byś miała tylko matmę do poprawy i byłaby szansa, zakułabyś jakoś w wakacje o_O" ale to lepsze niż nie zdać i zakuwać to jeszcze raz przez cały rok.

~Arqen    07.06.2010 @23:53:41
i skąd wiesz, że nie ma. a może jest.
~Arqen    07.06.2010 @23:48:49
ja zostanę kowbojem. jedna rzecz mnie ostatnio wielce wkurwiła.
bo zachodzę w głowę kto układa pytania do testów? albo kto zasiada w komisji która je układa. otóż pisałam ogólnopolski test z czytania ze zrozumieniem i był plakat gdzie dwóch panów na tle nowo wybudowanego pałacu kultury (który jak powszechnie wiadomo wybudowali nam kochani rosjanie) podaje sobie rękę i jest na górze napis - "Przyjaźń na mur" a na dole dopisek "plakat POLITYCZNY" w PRL. no i są 4 odp. informacyjny, propagandowy, i coś tam jeszcze. no to myślę no chyba widać że jak polityczny to na pewno też propagandowy, no szczególni że my do rosjan miłością nie pałaliśmy wtedy. to zaznaczam propagandowy. i co się okazuje. ależ nieee. informacyjny. no przecież. i to jest właśnie jeden z powodów dla których nie nawiedzę tego kraju. bo jak zaznaczysz prawdę, to masz kurwa źle.
czuje się jak za komuny.
i później muszę z tym żyć i się denerwować, że mam jeden pieprzony punk mniej.

Tak. to tyle jeśli chodzi o moją frustrację polityczną. Korwin to jedyna nadzieja.

poza tym rodzice mnie głodzą.
i masz kurwa talent ja wiem lepiej chyba bo nie mam więc wiem jak to jest nie mieć.

sztuka tradycjonalna nie ma juz popytu. ja idę do informatycznej na grafikę i zarabiam kasę.
i weż dupe i zdaj bo poprawka to mogiła.
ostatnio edytowane: 2010-06-07 23:55:07
~Arqen    07.06.2010 @19:50:44
a i muszę ci powiedzieć że wczoraj o godzinie chyba 17 to była włączyłam telewizor i do tej pory nie mogę się pozbierać. bóg nas opuścił.
~Arqen    07.06.2010 @19:38:56
zdrastwuj.
a ja jestem na etapie sprawdzania mojej całorocznej edukacji z języka polskiego. (czyli zakuj na jutro 200 stron notatek z zeszytu o jakiś idiotycznych pierdołach - jak to bywa w klasach humanistycznych - bo jak nie to chuja z dwa).
uważam, że humaniści to w większości znacznej idioci podobnie jak tzw. artyści. a ostatnio czytałam słownik filozoficzny, który mi pani od etyki pożyczyła, bo uważa, że, jestem "inteligentnym dzieckiem" i odkryłam rzecz zaskakującą czytając te wydumane, genialne i sensowne ajakże myśli filozofów, a mianowicie, że ja na to wszystko już wpadłam dużo wcześniej. a rzeczy na które nie wpadłam są tak kretyńskie, że nie byłam w stanie. i za to ich podziwiam.
no i nic poza wpierniczaniem jedzenia mi się nie chce, ale to nie nowość.

ładny był dzień 4 dni temu, naprawdę mi się wtedy podobało.
~pifpuf    31.05.2010 @22:10:44
zatkało mnie xD genialna galeria
~Arqen    22.05.2010 @18:42:21
gratulacje.
~Arqen    21.05.2010 @22:22:02
ze mną też.
a poza tym mam kolczyk w brwi, dziurę w zębie, 2 z matmy, i brak osoby towarzyszącej na AC/DC
ostatnio edytowane: 2010-05-21 22:22:27
~Arqen    19.05.2010 @22:48:46
ułaaa. dostałam bdb - jestem z siebie dumna.
~Liberation    16.05.2010 @11:48:42
dziadencjo, co to za zastój
_______
Nie oceniam, komentuję.
~Arqen    11.05.2010 @20:40:18
nie tonie.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 104 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt